Main Media

Service

Swedoor´s serviceteam

  • Vores serviceteam lægger stor vægt på kundetilfredsheden blandt vores kunder.
  • Vores målsætning er at besigtige reklamationer inden 15 arbejdsdage.
  • Vores serviceteam består af 5 servicemontører og 2 interne servicemedarbejdere. Alle medarbejderne er veluddannede og har stor erfaring med vores produkter. Derfor er de i stand til at give en yderst kompetent kundebetjening.
  • Vi arbejder konstant på at optimere og udvikle vores serviceafdeling, så den forbliver i overensstemmelse med markedets forventninger.

Vi står klar til at servicere dig og dine kunder.

MODTAGELSE AF ORDRE

Tjek varerne omhyggeligt, at der ikke er forsendelsesskader, og at leveringen indeholder det specificerede antal pakker.

VED REKLAMTION:

Synlige forsendelsesskader skal noteres på følgesedlen før godkendelse.
Hvis der mangler varer ved leveringen, skal dette noteres på følgesedlen før godkendelse.
Alle transportskader skal anmeldes til Swedoor, som går videre til transportøren.
Skjulte skader, der kan tilskrives transportskader, skal indberettes til Swedoor senest 7 dage efter ordremodtagelse.

OPBEVARING
Karmene skal opbevares på plads, der er tørt og godt ventileret, fugtfri, beskyttet mod nedbør og mod kulde, byggeri og jordfugtighed. Dørene skal opbevares stående eller ligge på velafbalancerede underlag med mindst 10 cm ledig plads til gulvet.

Sørg for, at de fabriksmonterede beslag ikke er beskadiget eller beskadiger tilgrænsende / tilstødende døre. Fittings mv, der leveres separat, skal opbevares indendørs. Bygningsfugtigheden skal tørres væsentligt, inden dørene er monteret for at forhindre fugtskader fra at forekomme.

For formændringer og andre skader forårsaget af fugt er det ikke ansvarligt. Sørg for, at interne transporter ikke kan skade produkterne eller deres emballage, så der opstår maleriskade.

ØVRIGT
Bemærk, at nogle typer bånd kan beskadige malede og finerede overflader.
 

Del dette med en ven