MODTAGELSE AF ORDRE
Kontroller følgende INDEN chaufføren forlader stedet.
- Konstateres skader på emballagen eller direkte på godset, skal synlige skader anmærkes på scanneren, som chaufføren har med. Dette skal være med tydelig angivelse af årsag og antal.
- Tag billeder – af emballage og skader. Hvis der udleveres en kopi af fragtbrev, kan man få chaufføren til at skrive under på dette med angivelse af skadens omfang.
- BEMÆRK !!! Er der blot noteret - Modtaget med forbehold – er dette ikke gyldig anmærkning, og er som følge heraf ikke reklamationsberettiget.
Anmeldelse af transportskader:
- Transportskader anmeldes straks til SWEDOOR på mail. Mailen skal indeholde ordrenummer/følgeseddelnummer, tydelig angivelse af skade og omfang samt billeder.
- SWEDOOR fralægger sig ansvaret for skader som anmeldes efter videreforsendelse.
Ikke synlige skader:
- Såfremt der konstateres skader efter udpakningen, skal disse anmeldes inden 7 dage. Tag billeder med tydelig anvisning af skader.
- Skader (kantskader, endeskader, vandskader osv.) anmeldt efter 7 dage vil blive afvist.
OPBEVARING
- Leverancen skal opbevares tør og godt ventileret, fugtfrit, beskyttet mod nedbør og kulde. Opbevares liggende på plant og velafbalanceret underlag med mindst 10 cm. afstand til gulvet.
- Transportemballagen bør løsnes, for at undgå kondens/fugtskader.
- Bygningsfugtigheden skal tørres væsentligt, inden dørene monteres.
- Swedoor er ikke ansvarlig for formændringer og andre skader forårsaget af fugt.
I øvrigt henvises til Dansk Dørkontrol: http://danskdoerkontrol.dk/wp-content/uploads/2019/02/DDK-Tekniske-Bestemmelser-10-udgave.December-2018_Final.pdf - bl.a. afsnit 3.2.12.
Du kan anmelde din reklamation her:
NB! Når du trykker send reklamation, vil du modtage en bekræftelse på mail. Her vil vi bede dig fremsende billeder til afdækning af reklamationen.