Main Media

Service

Swedoor´s serviceteam

  • Vores serviceteam lægger stor vægt på kundetilfredsheden blandt vores kunder. Alle medarbejderne er veluddannede og har stor erfaring med vores produkter.

    For at sikre hurtig og effektiv behandling af din serviceopgave, så vil vi bede dig om at sende en mail. Mailen skal indeholde ordrenummer samt kort beskrivelse af reklamationen:serviceprojekt@jeldwen.com (hvis ordrenummeret er 6-cifret – fx 676543) eller servicekonsument@jeldwen.com (hvis ordrenummeret er 7-cifret – fx 2987654)

    Hvis du er privat kunde, så skal du kontakte forhandleren, hvor du har købt produktet.

MODTAGELSE AF ORDRE

Kontroller følgende INDEN chaufføren forlader stedet.

  • Konstateres skader på emballagen eller direkte på godset, skal synlige skader anmærkes på scanneren, som chaufføren har med. Dette skal være med tydelig angivelse af årsag og antal.
  • Tag billeder – af emballage og skader. Hvis der udleveres en kopi af fragtbrev, kan man få chaufføren til at skrive under på dette med angivelse af skadens omfang.
  • BEMÆRK !!! Er der blot noteret - Modtaget med forbehold – er dette ikke gyldig anmærkning, og er som følge heraf ikke reklamationsberettiget.

Anmeldelse af transportskader:

  • Transportskader anmeldes straks til SWEDOOR på mail. Mailen skal indeholde ordrenummer/følgeseddelnummer, tydelig angivelse af skade og omfang samt billeder.
  • SWEDOOR fralægger sig ansvaret for skader som anmeldes efter videreforsendelse.

Ikke synlige skader:

  • Såfremt der konstateres skader efter udpakningen, skal disse anmeldes inden 7 dage. Tag billeder med tydelig anvisning af skader.
  • Skader (kantskader, endeskader, vandskader osv.) anmeldt efter 7 dage vil blive afvist.

OPBEVARING

  • Leverancen skal opbevares tør og godt ventileret, fugtfrit, beskyttet mod nedbør og kulde. Opbevares liggende på plant og velafbalanceret underlag med mindst 10 cm. afstand til gulvet.
  • Transportemballagen bør løsnes, for at undgå kondens/fugtskader.
  • Bygningsfugtigheden skal tørres væsentligt, inden dørene monteres.
  • Swedoor er ikke ansvarlig for formændringer og andre skader forårsaget af fugt.

I øvrigt henvises til Dansk Dørkontrol: http://danskdoerkontrol.dk/wp-content/uploads/2019/02/DDK-Tekniske-Bestemmelser-10-udgave.December-2018_Final.pdf - bl.a. afsnit 3.2.12.

 

Du kan anmelde din reklamation her:

NB! Når du trykker send reklamation, vil du modtage en bekræftelse på mail. Her vil vi bede dig fremsende billeder til afdækning af reklamationen.

All compulsory fields were not filled, please check the form and try again

Reklamationen er indsendt, du vil modtage en bekræftelse på mail.

Fejl, sørg for at alle påkrævede felter er udfyldt

 

 

 

Del dette med en ven